Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12494/34787
Exportar a:
Title: Complex thinking as a category for a new praxis in science
Author: Mosquera Rodas, Jhon Jairo
Email autor: jhon.mosquera@campusucc.edu.co
metadata.dc.description.cvlac: https://scienti.minciencias.gov.co/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0000588300
Issue Date: Jun-2021
Keywords: Complejidad
Trabajo
Conocimiento
Asesoramiento
Campo
Resume: La investigación presenta el análisis desde la experiencia de la consultoría a los maestros de la educación para la construcción de tesis complejas, llamado trabajo de conocimiento. Luego, exponer los hallazgos del proceso de investigación en cuanto a los procesos de enseñanza y aprendizaje en el aula basados en nuevas formas de construir conocimiento desde la perspectiva compleja. Estableciendo de inmediato los momentos cruciales en el proceso de formación que se descubren durante los dos años de consultoría del grupo de maestría.
Abstract: An analysis from consultancy experience to masters of education for building complex thesis, called knowledge work. Then, setting out the findings of the research process in terms of classroom teaching and learning processes based on new ways to build knowledge from the complex perspective. Immediately establishing the crucial moments in the process of formation those are discovered during the two years of consultancy masters group.
Program: Psicología
Headquarters: Pereira
Type: Artículo
Citation: Mosquera Rodas, J. J. (2021). Complex thinking as a category for a new praxis in science. figshare. Journal contribution. https://doi.org/10.6084/m9.figshare.14738886.v1
Appears in Collections:Psicología

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021_complex_thinking.pdfArtículo191.6 kBAdobe PDFView/Open
2021_complex_thinking-LicenciaUso.pdfLicencia de uso203.75 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.