Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12494/33391
Exportar a:
Title: Evolución empresarial-marketing digital
Author: Escalante Martínez, Nauris Andrea
Email autor: nauris.escalante@campusucc.edu.co
Issue Date: 5-Feb-2021
Advisor / Validator: Alarcón Herrera, Alexis
Keywords: Competitividad
Estrategia
Innovación
Marketing
Publicidad
Tic
Resume: El presente artículo de reflexión se encuentra enfocado en el marketing digital, en el cual se desarrollara a lo largo del texto una breve descripción de su concepto de manera general exponiendo los beneficios o características que lo conforman. Se mencionaran algunas teorías de diferentes autores que complementan la herramienta desde la perspectiva del marketing en las organizaciones, además se expondrán algunos datos estadísticos que ayudaran a brindar mayor claridad a los lectores sobre el uso de las tecnologías de la información en Colombia como estrategia comercial.
Abstract: This reflection article is focused on digital marketing, in which a brief description of its concept in general will be developed throughout the text, exposing the benefits or characteristics that make it up. Some theories of different authors that complement the tool from the perspective of marketing in organizations will be mentioned, in addition some statistical data will be presented that will help provide greater clarity to readers about the use of information technologies in Colombia as a commercial strategy.
Program: Administración de Empresas
Headquarters: Arauca
Type: Trabajos de grado - Pregrado
Citation: Escalante Martínez, N. A. (2020). Evolución empresarial-marketing digital [Trabajo de Pregrado, Universidad Cooperativa de Colombia]. Repositorio Institucional UCC. http://hdl.handle.net/20.500.12494/33391
Appears in Collections:Administración de Empresas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_evolución_empresarial_marketing.pdfTrabajo de grado364.4 kBAdobe PDFView/Open
2020_evolución_empresarial_marketing.pdfLicencia de uso453.1 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.