Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.ucc.edu.co/handle/ucc/6965
Exportar a:
Title: Campaña de Neuromarketing a la empresa Anrés
Author: Cisneros Martínez, Yesica Adriana
Cruz Téllez, Johanna
Email autor: Yesica.Cisnerosm@campusucc.edu.co
johanna.cruzt@campusucc.edu.co
Issue Date: 2-Nov-2018
Advisor / Validator: Alarcon Herrera, Alexis
Keywords: Campaña publicitaria
Neuromarketing
Neurociencia
Cliente
Fidelización
Estrategia
Mercadotecnia
Resume: La esencia del documento que se presenta, es un informe derivado del diplomado “neuromarketing” una de las modalidades de grado de la Universidad Cooperativa de Colombia, donde se describe una campaña publicitaria, aplicando la herramienta de la mercadotécnica denominada neuromarketing, a la empresa Anrés, establecimiento de comercio dedicado a la producción de comidas rápidas en el municipio de Arauca. El objetivo general es la creación de una campaña de neuromarketing a esta empresa, donde se utilizará esta técnica, mediante la toma de fotografías y la realización de un video con publicidad llamativa, a fin de posicionarla y que sus clientes fijos y potenciales sean fidelizados. Se diseña un Plan de Neuromarketing para presentarlo a los propietarios de la empresa, los trabajadores y los clientes.
Abstract: The essence of the document presented is a report derived from the diploma "neuromarketing" one of the degree modalities of the Cooperative University of Colombia, where an advertising campaign is described, applying the tool of the marketing called neuromarketing, to the company Anrés , establishment of commerce dedicated to the production of fast food in the municipality of Arauca. The general objective is the creation of a neuromarketing campaign for this company, where this technique will be used, through the taking of photographs and the making of a video with striking advertising, in order to position it and that its fixed and potential customers are loyal. A Neuromarketing Plan is designed to present it to the owners of the company, the workers and the clients.
Program: Administración de Empresas
Headquarters: Arauca
Publisher: Universidad Cooperativa de Colombia, Facultad de Ciencias Económicas, Administrativas y Contables, Administración de Empresas, Arauca
Citation: Cisneros Martínez, Y. A. y Cruz Téllez, J. (2018) Campaña de Neuromarketing a la empresa Anrés. (Tesis de pregrado). Recuperado de: http://repository.ucc.edu.co/handle/ucc/6965
Appears in Collections:Medicina Veterinaria Zootecnia

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_campana_neuromarketing_empresa-FormatolicenciaUso.pdf273.39 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
2018_campana_neuromarketing_empresa.pdf453.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.